ترید

نحوه اتصال حساب به myfxbook

خیلی از خوانندگان مطالب سایت ForexReviewGroup.com از ما خواسته بودند که آموزش اتصال حساب به سایت Myfxbook را در سایت قرار دهیم. ابتدا اجازه دهید این سایت را معرفی نماییم. سایت Myfxbook.com یکی از معتبرترین سایت ها در بازار فارکس است که بخش های مختلفی دارد اما بیشتر به عنوان یکی از معتبرترین سایت های بررسی حساب معامله گران فارکس است. تریدرها با اتصال حساب خود به این سایت می توانند تاریخچه و کارنامه معاملاتی خود را با شفافیت و صداقت بالا در اختیار دیگران بگذارند.

معمولا افرادی از این سرویس استفاده می کنند که می خواهند جذب سرمایه کنند و با سرمایه دیگران اقدام به معامله در بازار فارکس نمایند و یا می خواهند عملکرد واقعی اندیکاتور و اکسپرت خود را به خریدار نشان دهند و از این طریق وی را راضی نمایند که خرید نماید. خب، ما این مطلب را هم به صورت تصویری و هم به صورت ویدیویی آماده کرده ایم که می توانید از هر دو استفاده نمایید.

مراحل اتصال حساب به Myfxbook

  1. ابتدا می بایست وارد سایت شوید.
  2. در فرم سمت راست سایت ثبت نام کنید. این مرحله همانند ثبت نام در بروکر FBS بسیار آسان است.
  3. پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود، پیام موفقیت نمایش داده می شود.
  4. اکنون حساب شما تشکیل شده است، فقط باید ایمیل خود را جهت تایید حساب چک کنید و برروی لینکی که برایتان فرستاده شده است کلیک نمایید.
  5. پس از تایید حساب، وارد صفحه اصلی حساب خود می شوید که ظاهری شبیه زیر دارد.
  6. از منوی بالا از بخش portfolio وارد Add account شوید و سپس در مرحله بعدی دوباره Add account را فشار دهید.
  7. پلت فرم مورد نظر خود را در مرحله بعد انتخاب نمایید.
  8. در فرمی که در مرحله بعد برای شما نشان داده می شود، نام تریدر، بروکر مد نظر، نوع دمو یا ریل بودن حساب، یوزر حساب متاتریدر و همچنین پسورد اینوستوری (Investor Password) را وارد نمایید و سپس کلید Create Account را کلیک کنید.
  9. تمام شد! شما توانستید اتصال حساب به سایت Myfxbook را به موفقیت پشت سر بگذارید.
  10. حالا برای مشاهده اطلاعات و ریز معاملات روی Take me to my account کلیک کنید. در این مرحله با صفحه حسابتان روبرو می شوید که می توانید لینک آن را از بخش Share بردارید و به سرمایه گذاران احتمالی خود بدهید تا معاملات شما را با شفافیت بالا دنبال کنند.

امیدواریم مراحل اتصال حساب به Myfxbook.com را به خوبی توضیح داده باشیم و چیزی از قلم نیافتاده باشد. پیشنهاد می کنم وقتی این مراحل را تمام کردید لینکتان را در این صفحه کامنت بگذارید، شاید در صورت سودده بودن حسابتان، چند سرمایه گذار خوب هم از این صفحه جذب کردید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این سایت هیچ فرقی ندارد با بروکر معتبر آلپاری کار می کنید یا با بروکری کلاهبردار مثل پی سی ام! در هر صورت می توانید حساب خود را به این سرویس بسیار خوب متصل کنید.

منبع: مجله علمی آذریان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا