ترید

آموزش استراتژی مارکت میکر استیو مارو

در ادامه ارائه دوره های آموزشی فارکس و استراتژی های جدید معامله گری، تصمیم گرفتیم این بار استراتژی استیو مارو به نام مارکت میکر را که در سال 2019 ارائه شده است برای استفاده شما قرار دهیم. حجم کل این دوره آموزشی نزدیک به 1.7 گیگابایت است که شامل ویدیوهای آموزشی، اندیکاتورها، تمپلیت ها و همچنین PDF است. برای دانلود این دوره گران بها به صورت رایگان با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با استراتژی مارکت میکر استیو مارو

برای موفقیت در بازار فارکس ، شما علاوه بر درک حرکات بازار و فلسفه پشت عرضه و تقاضا، می بایست به کلک هایی که بروکرهای مارکت میکر می زنند نیز اشراف کامل داشته باشید.

این استراتژی هدفش این است که در کنار تدریس ترفندهای معامله گری به کمک بهترین و پرکاربردترین اندیکاتورها، شما را با بازی های مارکت میکرها نیز آشنا نماید. به این ترتیب شما می توانید دست بروکرها را خوانده و در بهترین موقعیت وارد معامله شوید و در فرصت مناسب نیز خارج شوید. شما با استراتژی مارکت میکر، دست کاری های قیمت مارکت میکرها را به موقع متوجه خواهید شد و این خود بزرگترین مزیت این سیستم نسبت به سایر روش های تریدینگ است.

محتوای استراتژی مارکت میکری

استراتژی مارکت میکری در حقیقت محتوای ضبط شده از یک کارگاه 13 هفته ای است که در آن آقای استیو مارو (Steve Mauro) به طور کاملا جزئی و کامل به تدریس و تفهیم تمام سرفصلها می پردازد. محتوای این دوره را می توانید به تفکیک هفته در زیر مطالعه نمایید.

  • هفته اول: الگوها و زمان بندی- ارائه الگوهای تایید شده M & W (الگوهای میان روزی و چند روزه) – دانشجویان این الگوها را شناسایی کرده و آنها را در 3 ماه EURUSD و GBPUSD نشان گذاری می کنند – تحقیق و توسعه. یک صفحه گسترده برای نشان دادن تعداد الگوهای نشان داده شده، میزان حرکت، زمان ورودی و نسبت Win / Loss این الگوها داده می شود.
  • هفته دوم: برای پیدا کردن این الگوها در بازار زنده، دانشجویان بازار را لایو تماشا می کنند. دانشجویان می توانند تنها از EURUSD و GBPUSD استفاده کنند و می توانند EURJPY و USDCHF را به جفت ارزهای پیش فرض خود اضافه کنند. هیچ معاملهای انجام نخواهد شد، فقط شناسایی و نشانه گذاری الگوها در نمودار.
  • هفته سوم: معامله آزمایشی یا همان حساب دمو برروی 2 یا 4 جفت ارز، هر طور که دانشجو با آن راحت تر است. در این هفته فقط از الگوهای تایید شده و با درصد احتمال بالا استفاده خواهد شد. از اکسل برای بررسی پیشرفت دانشجو استفاده می شود.
  • هفته چهارم: الگوها و زمان بندی- ارائه الگوهای تایید شده A & V (الگوهای میان روزی و چند روزه) –  به همراه الگوهای کندل استیکی همانند ستاره شب، ستاره صبحگاهی، همر و … سایر موارد همانند هفته اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا